BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome

Sunday, July 31, 2011

My Convocation Day!

My Convocation Day!


HELLO guys! Apa kabar semua. Maaf Oren lama sudah tidak update blog kesayangngan OS nie. Ok entry kali nie OS mahu bercerita dan berkongsi sama semua satu lagi episod kehidupan suka dan duka OS. Iaitu My Convocation Day!! Ya Allah, OS sangat2 bersyukur sekali dapat merasa ini dalam hidup OS. Amat2 bermakna sekali dalam hidup. Membuatkan OS mahu terus menuntut ilmu dan meneruskan pengajian OS ketahap yang kelebih tinggi lagi! Convocation OS telah berlangsung pada 28 Julai 2011 lalu di Seri Negeri Melaka. Sangat2 penuh dengan istiadat konvo sekali. Sampai salah cikit pOn xboleh. Tapi xmengapa untuk satu hari sahaja.

Pagi 28 Julai 2011, OS dan kedua ibu bapa OS bergerak menuju ke Dewan Seri Negeri Melaka. Kami tiba dalam jam 7.30 pagi. Terlewat sedikit tetapi sempat. Pagi itu memang cukup indah sekali. Cuaca yang mendung sedikit dan sejuk. Segak memakai jubah konvo yang cantik. Berbaju melayu hitam serta bersongkot rapi dan kemas. Kelihatan amat segak jugak la pagi itu. OS orang yang ke 356 untuk naik ke atas pentas dan menerima sijil. Penat menunggunya. Lambat giler. Dalam 2 sempat la bergambar dan bergosip sekejap dengan kawan2. Haha.

Bila sudah sampai giliran OS. Berdebar sangat2. Tapi OS dan raptai penuh sebelum itu. 2 kali da naik turun pentas. Tetamu yang hadir amatlah ramai sekali termasuk ibu bapa. Sesudah sahaja semuanya. OS terasa ingin menitiskan air mata apabila melihat wajah ibubapa OS. Sedih sangat2. Inilah perit getir untuk bergelar pelajar dan akhirnya! OS berjaya juga dengan pointer yang baik! Bersyukur kepada Allah swt.! So, Plan OS selepas ini adalah untuk bekerja dan membina kerjaya OS sendiri! OS mahu buka mata semua orang! Di sini juga OS berkongsi sedikit dinner OS sebelum berlangsungnya Majlis konvo OS di Hotel! hehe Sanagat2 seronok malam itu. jOm usha2 pic OS kat bawah nie. Ok. OS *Gambar2 konvo OS akan uplod di FB nanti. Terima kasih semua :)

JOM kongsi bersama saat-saat manis OS bersama :

My Convocation day and
Dinner at Renaissance Hotel Melaka.




>Linda myBFF!<


>Rakan sekelas<


>rakan kelas girl<


>suasana dinner sebelum bermula<


>inilah myBFF di college! linda, mira, syuk, adeq, eca!<


>tak sabar mahu makan! haha<


>Mawi ada malam 2. Hiburkan kami semua. Best!<

Terima kasih semua!

- Oren Soda -

0 comments: