BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome

Friday, July 8, 2011

Kenyataan OS

PERHATIAN!


Oren Soda hanya ada 2 sahaja laman sosial Facebook iaitu Facebook: Oren Soda dan Fan Page: Oren Soda Official.
dan di dalam Facebook OS itu, OS telah private kan semua benda di dalamnya seperti wall, picture dan friends kepada semua orang. Bukan di private kan untuk sesetengah orang tetapi SEMUA orang. Dan hanya terdapat satu gambar OS sahaja iaitu di dalam album 'Orange'. Itu adalah OS yang original.

So, OS harap tiada mana-mana pihak yang buat kenyataan OS private kan Facebook OS pada sesetengah pihak sahaja. TIDAK jawapanya. OS private kan kepada semua. Bagi masa untuk OS tenangkan fikiran dan slow cikit terhadap Facebook nie. Facebook nie terlalu banyak kenangan bersama kawan-kawan OS. OS harap jangan la ada apa2 tanggapan pada OS eh.

Satu perkara yang terjadi pada OS tentang Facebook nie, Facebook OS ada prblm cikit. Kalau anda antr IM, inbox atau apa2 notification kadang2 OS xterima dan xperasan. Jadi OS minx maaf kalau OS xblas atau xperasan apa yang anda hantar. MAAF. Siapa nak ADD OS pon xboleh lagi da. So, poke or inbox la OS ok. OS akan bagi respond.

MAAFkan OS kalau FB oren nie membuatkan anda semua tertanya2. FB OSalami prblm. OS xtau nk wat apa lagi. OS MINTAK MAAF SEMUA.

OS lakukan semua ini bukan sebab apa2. Itu adalah kehendak OS sendiri. Dan OS tetap ada dalam Facebook nie ok. Kite semua tetap kawan ok. Ok terima kasih :)



- Oren Soda -


0 comments: