BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome

Thursday, July 21, 2011

Countdown hari bersejarah dalam hidup


Countdown!




Hello guys! Oren sekarang nie happy sangat. Apa yang di happykan sangat OS nie? haha.. Minggu hadapan OS akan konvo! YEah! Setelah sekian lamanya berlajar selama 3 tahun akhirnya OS berjaya untuk merasai apa yang semua orang inginkan dalam hidup masing-masing. Alhamdulilah, OS bersyukur kepada Allah swt. kerana memberikan OS satu jalan kehidupan yang baik. Biarpon ianya tidak sempurna tetapi OS bersyukur dengan apa yang OS dapat dan ada sekarang.

Yes! Tak sabar betul mahu tunggu minggu hadapan. Dan sememangnya minggu hadapan adalah hari yang buzy untuk OS! OS akan berkonvo pada 28 Julai 2011, Khamis. Tapi OS akan mula busy dengan semua ini pada hari Selasa ada latihan raptai penuh, Rabu malam pula dinner di Hotel Renaissance Melaka artis jemputan kami malam 2 Mawi lagi! Eeerrr! mulala mengedik graduan girl2 sume t. haha ples la! haha.. Mawi pon mawi la. Makan malam bersama mawi n ekin la nampaknya. Ok la juga agak meriah juga mungkin malam itu. tak sabar menantikan.



Dan untuk kali ini OS berjaya mencapai pointer yang baik. Nak tahu ker? CGPA 3.*8 haha.. Rasia la tengah2 2. hehe. OS berharap ini adalah sebahagian kenangan yang paling bermakna buat OS dalam hidup ini. Nanti OS akan kongsi sama-sama korang semua gambar2 konvo OS. Terima kasih juga pada kawan2 yang da mula wish tahniah semua! Hehe.. Ok.. Senyum selalu. Bye :)



0 comments: