BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome

Sunday, July 31, 2011

PUASA





Aslm semua. Ramadhan kembali lagi. Di kesempatan ini OS mahu mengucapkan selamat berpuasa kepada semua yang beragama Islam di seluruh dunia. Semoga Ramadhan kali ini membawa seribu kebaikan dan memberi sinar baru kepada kita semua. Puasa tau kawan2. Puasa itu wajib. Ingat larangan dan apa yang tidak patot di lakukan pada bulan puasa ini. Selamat menunaikan ibadah puasa ini. :)

- Oren Soda -

My Convocation Day!

My Convocation Day!


HELLO guys! Apa kabar semua. Maaf Oren lama sudah tidak update blog kesayangngan OS nie. Ok entry kali nie OS mahu bercerita dan berkongsi sama semua satu lagi episod kehidupan suka dan duka OS. Iaitu My Convocation Day!! Ya Allah, OS sangat2 bersyukur sekali dapat merasa ini dalam hidup OS. Amat2 bermakna sekali dalam hidup. Membuatkan OS mahu terus menuntut ilmu dan meneruskan pengajian OS ketahap yang kelebih tinggi lagi! Convocation OS telah berlangsung pada 28 Julai 2011 lalu di Seri Negeri Melaka. Sangat2 penuh dengan istiadat konvo sekali. Sampai salah cikit pOn xboleh. Tapi xmengapa untuk satu hari sahaja.

Pagi 28 Julai 2011, OS dan kedua ibu bapa OS bergerak menuju ke Dewan Seri Negeri Melaka. Kami tiba dalam jam 7.30 pagi. Terlewat sedikit tetapi sempat. Pagi itu memang cukup indah sekali. Cuaca yang mendung sedikit dan sejuk. Segak memakai jubah konvo yang cantik. Berbaju melayu hitam serta bersongkot rapi dan kemas. Kelihatan amat segak jugak la pagi itu. OS orang yang ke 356 untuk naik ke atas pentas dan menerima sijil. Penat menunggunya. Lambat giler. Dalam 2 sempat la bergambar dan bergosip sekejap dengan kawan2. Haha.

Bila sudah sampai giliran OS. Berdebar sangat2. Tapi OS dan raptai penuh sebelum itu. 2 kali da naik turun pentas. Tetamu yang hadir amatlah ramai sekali termasuk ibu bapa. Sesudah sahaja semuanya. OS terasa ingin menitiskan air mata apabila melihat wajah ibubapa OS. Sedih sangat2. Inilah perit getir untuk bergelar pelajar dan akhirnya! OS berjaya juga dengan pointer yang baik! Bersyukur kepada Allah swt.! So, Plan OS selepas ini adalah untuk bekerja dan membina kerjaya OS sendiri! OS mahu buka mata semua orang! Di sini juga OS berkongsi sedikit dinner OS sebelum berlangsungnya Majlis konvo OS di Hotel! hehe Sanagat2 seronok malam itu. jOm usha2 pic OS kat bawah nie. Ok. OS *Gambar2 konvo OS akan uplod di FB nanti. Terima kasih semua :)

JOM kongsi bersama saat-saat manis OS bersama :

My Convocation day and
Dinner at Renaissance Hotel Melaka.




>Linda myBFF!<


>Rakan sekelas<


>rakan kelas girl<


>suasana dinner sebelum bermula<


>inilah myBFF di college! linda, mira, syuk, adeq, eca!<


>tak sabar mahu makan! haha<


>Mawi ada malam 2. Hiburkan kami semua. Best!<

Terima kasih semua!

- Oren Soda -

Thursday, July 21, 2011

Countdown hari bersejarah dalam hidup


Countdown!




Hello guys! Oren sekarang nie happy sangat. Apa yang di happykan sangat OS nie? haha.. Minggu hadapan OS akan konvo! YEah! Setelah sekian lamanya berlajar selama 3 tahun akhirnya OS berjaya untuk merasai apa yang semua orang inginkan dalam hidup masing-masing. Alhamdulilah, OS bersyukur kepada Allah swt. kerana memberikan OS satu jalan kehidupan yang baik. Biarpon ianya tidak sempurna tetapi OS bersyukur dengan apa yang OS dapat dan ada sekarang.

Yes! Tak sabar betul mahu tunggu minggu hadapan. Dan sememangnya minggu hadapan adalah hari yang buzy untuk OS! OS akan berkonvo pada 28 Julai 2011, Khamis. Tapi OS akan mula busy dengan semua ini pada hari Selasa ada latihan raptai penuh, Rabu malam pula dinner di Hotel Renaissance Melaka artis jemputan kami malam 2 Mawi lagi! Eeerrr! mulala mengedik graduan girl2 sume t. haha ples la! haha.. Mawi pon mawi la. Makan malam bersama mawi n ekin la nampaknya. Ok la juga agak meriah juga mungkin malam itu. tak sabar menantikan.



Dan untuk kali ini OS berjaya mencapai pointer yang baik. Nak tahu ker? CGPA 3.*8 haha.. Rasia la tengah2 2. hehe. OS berharap ini adalah sebahagian kenangan yang paling bermakna buat OS dalam hidup ini. Nanti OS akan kongsi sama-sama korang semua gambar2 konvo OS. Terima kasih juga pada kawan2 yang da mula wish tahniah semua! Hehe.. Ok.. Senyum selalu. Bye :)



Saturday, July 16, 2011

Selamat Pengantin Baru Kawan!

Selamat Pengantin Baru!




Hello semua teman-teman OS. Kali ini OS mahu berkongsi sedikit la mengenai majlis perkahwinan kawan OS sendiri iaitu pasangan Firdaus & Nadia! Mereka telah berlangsungkan majlis perkahwinan mereka pada 16 Julai 2011 Sabtu, yang sangat2 meriah di Batang Melaka, Melaka. Sangat meriah dan seronok melihat kawan baik sendiri mendirikan rumah tangga dan ke alam perkahwinan.

Untuk pengetahuan semua Firdaus merupakan roomate OS semasa di collge dahulu. Lama kami bersama sehingga ke semester 4 bersama berdua sahaja kongsi bilik. Kami berkenalan di college semasa mula-mula masauk college. Tak sangka bertemu Firdaus dan kami satu bilik. Master room lagi ada toilet. Privacy sangat kami berdua dalam rumah tu! haha. OS pulak jenis suka duduk dalam bilik dan Firdaus pon sama. So tiada masalah untuk kami bersama kongsi bilik dan tiada apa2 halangan. Firdaus sangat baik. OS selalu juga pulang ke rumah dia di hujung minggu. Jalan2 sama dia dan awek dia ketika itu Nadia, sekarang bergelar isteri yang sah pada Firdaus la.

Banyak kenangan kami bersama. Firdaus sangat2 setia orangnya. Jadi sepanjang perkenalan mereka selama beberapa tahun lamanya banyak jugalah masalah yang di hadapi mereka. OS pula satu bilik sama Firdaus berperang sama Nadia tu pekara biasalah kalau mereka bergadoh. Salah faham cikit sahaja esok lusa sayang abang pula la. Hehe. kadang-kadang OS yang jadi mangsa dalam bilik itu. haha. Nak stdy xboleh dek melayan kerenah Firdaus yang bermasalah dengan awek dia. Macam-macam lagi la.

Haha! Haa Apabila kawan baik sendiri sudah mendirikan rumah tangga! OS bila lagi? haha! hati semakin berdebar-debar pula. Kebanyakan kawan-kawan wanita OS semua nak sibuk2 kawin da. Ada yang sudah bertunag. kalau tak silap hujung tahun nie mereka semua mendirikan rumah tangga mereka. Wanita boleh la lelaki yang tanggung semuanya. Lelaki kene fikir 100000000000000 kali berganda untuk semua ini.

InsyAllah, suatu hari OS pon akan berkahwin dan semuanya hanya la masa penentunya sahaja. Dan jodoh pertermuaan hanyalah di tangan yang maha Esa itu. OS berserap di iringin doa yang tulus ikhlas kepada Tuhan. Amin. jika ada rezeki, jodoh dan pilihan yang betul apa salahnya OS kawin jika itulah masanay untuk OS. Tetapi bukan untuk masa yang terdekat ini tetapi di suatu masa. Amin. OK OS mahu ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada Firdaus & Nadia! Tahniah korang. Sweet sangat korang. Semoga kekal hingga ke akhir hayat! Amin. OK :)









- Oren Soda -

Friday, July 15, 2011

Harapan & Impian

Harapan Dan Impian



Tahun ini genap OS 21 Tahun. 21 adalah satu angka yang besar dan matang jika di dalam sebuah kehidupan itu. Dan inilah peringkat yang paling penting dalam satu jangka umur kerana ketika inilah bermulahnya perjalanan hidup kita kehadapan lagi.

Harapan dan Impian. Semua orang mempunyai harapan dan impian tersendiri. Setiap tahun berganti tahun, silih berganti pasti ada azam yang baru tersendiri semua orang di dunia nie. Apa yang OS harapakan untuk harapan dan impian OS. Jom sama-sama OS kongsikan kepada semua.

Harapan dan Impian OS untuk dalam jangka masa sekarang ini:

1. Mempunyai taraf pendidikan sekurang-kurangnya Ijazah. Dan sekarang OS sudah berjaya untuk memiliki Diploma Pengurusan Pelancongan. Insyallah ada rezeki OS akan sambung kelak.

2. Mendapat kerja yang OS inginkan dan sesuai dengan diri OS.

3. Mempunyai harta/aset sendiri. Contoh seperti kereta, rumah, barang2 elektronik dan macam-macam lagi. Inyallah juga, apabila sudah bekerja kelak, OS akan cuba mencari ini semua.

4. Kesihatan yang baik. OS berharap dan berdoa pada Allah swt. agar kesihatan OS sentiasa baik dan di panjangkan umur. amin.

5. Membawa Mak & Ayah ke Tanah suci Mekah. Ianya pasti impian dari semua anak. Sesiapa sahaja mahukan itu. Insyallah jika OS mampu dan sempat untuk mempunyai rezeki lebih dalam hidup ini. OS akan lakukan.

6. Membuka sebuah restoran yang mempunyai cawangan di Melaka dan KL. Sebuah restoran yang akan menjadi pilihan semua peringkat umur. OS suka restoran yang santai dan relax. Ada live band, wifi, remaja lepak-lepak dan macam-macam lagi. Yang pasti OS mahukan keunikan.

7. Teringin mahu memiliki Iphone! Yee. semua orang mahukan yang terbaik. OS akan kejar apa yang OS mahukan ini. Biarlah dengan rezeki halal dan titik peluk OS sendiri. Kelak nantikan.

8. Seorang "Couple". OS merasakan masa untuk OS bercouple adalah dalam jangka masa sekarang ini. Sebab jika OS sudah sambung berlajar, Maaf, OS tak akan fikirkan cinta bagai nie. OS mahu fokus dalam pembelajaran OS. Yee bukan mudah hal seperti ini. Tapi itu yang OS impikan ( Verangan ) .

9. Melihat semua adik-adik OS berjaya. OS nak semua mereka berjaya dalam hidup at list mempunyai pendidikan Diploma dalam hidup mereka. Haa abang yang garang OS nie.

10. Melupakan segala peristiwa silam dan buka lembaran baru. OS selalu berharap yang OS kan lupakan semua kisah-kisah lalu OS yang pahit dan jadikan ia sebagai pengalaman serta panduan untuk OS teruskan hidup ini.

11. Impian OS adalah OS mahu menjadi seorang yang berjaya dengan kerjaya OS sendiri. Dan mahu semua orang memandang OS dengan apa yang OS miliki. Bukan dasar untuk menunjuk atau bermegah tetapi untuk di jadikan contoh yang baik kepada orang lain. OS mahukan kejayaan dalam hidup dan senang.

12. Membina dan reka sendiri rumah OS. OS mahu reka bentuk sendiri rumah OS. Itu yang OS mahu. OS minat menjadi arkitek dahulu zaman persekolahan sampailah sekarang minat itu masih tebal. Tetapi ada halangan dan kekangan untuk OS lanjutkan pelajaran dalam bidang itu di IPTS. Tak ada rezeki.

13. Bercuti di pulau bersama Lover! Woo macam seronok sahaja dengar. Mustahil benda ini terjadi. Angan-agan sahaja.

14. Mahu seorang kawan baik. Yang mana boleh selalu berdua sama dia. Keluar berjalan sama-sama, lepak, makan, g mana-mana bersama di dalam senang dan susah. Dan ianya hanyalah seorang kawan. OS nak sanagt ada insan macam itu dalam hidup OS. Sebab OS tiada kawan macam itu, Mungkin belum tiba masanya untuk OS merasai apa semua itu.

15. OS mahu tukar imej penampilan OS. Mungkin ianya mengambil masa. Tapi itu yang OS harapkan. OS mahu menjadi sesuatu yang lain dari sekarang ini. Ketahap yang lebih baik lagi.

16. Menjaga hati semua orang yang berada di sekeliling OS. Tiba-tiba teringat kata-kata ini 'Menganbil hati mungkin mudah daripada menjaga hati itu'.

17. Menambah ketinggian OS. Haha! Yee bagaimanakah caranya. Mungkin inilah sahaja tahap ketinggian OS untuk masa sekarang dan mungkin tetap. Apa-apa pon OS bersyukur.

18. Berharap selepas Raya tahun ini OS sudah mempunyai pekerjaan yang baik. amin.

19. Menjadi seorang yang ceria sahaja. OS berharap Tuhan masih lagi memberikan kepada OS rasa itu.

20. Akhir sekali. OS impikan apa yang OS mimpikan adalah akan menjadi kenyataan. OS nie kuat berangan no 1! Insyallah. OS akan cuba dapatkan apa yang OS harapakan selama ini. Amin.







-Kite manusia biasa yang di sisiNya dan hanya mampu merancang semuanya. Berdoa kepada yang Esa semoga apa yang di harapkan dan di impikan menjadi kenyataan kelak-

- Oren Soda -

Thursday, July 14, 2011

APA yang OS rasa 14 July 2011



RASA Oren Soda




Julai kembali lagi. Jika setahun lalu julai la merupakan bulan yang paling bahagia buat OS. Bulan kedua OS bercouple ketika itu, sungguh bahagia dan seronok sangat2. Normal la pada awalnya misti la manis dan gembira.. tnggu 3 4 bulan akan datang pahit sahaja semuanya! haha.. normal kehidupan macam nie. Terima sahaja. Sementara happy itu ingat la semua kenangan bersama. Walaupon amat perit nak terima ketika itu. OS dapat sokongan kawan2. OS hargai sangat2 kawan2 ketika itu. Tiba2 perasaan yang dulu itu kembali dalam diri OS!

Siapalah orang yang OS suka pulak nie. Siapa yang sudah membuka hati kecil OS nie? Memang kuat berangan la OS nie. haha. Inilah Oren Soda, berangan no 1! Tak pela OS hanya berkongsi apa yang OS rasakan sahaja kali ini. Yee, sudah lama juga OS melihat dirinya dan sudah lama juga OS nampak kewujudan DIA, cume kepastian itu sahaja membataskan OS untuk berbuat demikian yang lebih. Tetapi apabila ianya hadir dan wujud barulah OS merasa apa yang OS penah rasa dahulu. Setiap kali misti OS menunggu2 kehadiran dia, OS akan melihat apa yang dia lakukan, perhatikan sikapnya, gayanya, perlakuaanya, bahasanya dan segala macam. Yee mungkin terlalu awal OS menilai orang lain. OS perlukan masa yang lebih lagi untuk mengenali dirinya itu.

Cinta sememangnya bukan milik OS. OS tahu dan terimanya seadanya. Biarlah OS bagi rasa cinta OS nie kepada yang Maha pencipta dan kepada keluarga OS serta rakan-rakan OS sahaja. OS xlayak untuk memberikan kepada orang. Dia comel, baik dan elok bahasanya. OS macam sudah jatuh hati pada dia pula. Hahaha.. Tak tau la perasaan ini. OS xsalahkan sesiapa. tapi ini normal la perasaan pada setiap manusia. Semua manusia mempunyai perasaan sayang, cinta, di sayangi, dan macam2 lagi la.

Fuck Love! Sampai ke tahap begitu permikiran OS selepas di kecewakan beberapa kali di dalam alam percintaan ini. Agak berat dan amat2 sakit sekali apa yang OS tempuhi sebelum nie. Bagaikan jatuh dari kondo tingkat 17 sampai ke bawah. Jatuh pula termasuk di dalam swimng pool! OS pula xpandai berenang. Haa.. sudah jatuh lemas pulak itu. Ibarat macam itu la. Nie da masuk topic lain pulak nie, haha.. OS berharap yang OS akan berkawan sama dia untuk selama-lamanya. OS tahu, apa yang OS pilih nie adalah pilihan OS sendiri. Jadi OS xpernah salahkan sesiapa. OS salahkan diri sendiri kerana diri sendiri yang pilih untuk ke jalan ini. Redha dan terima seadanya.

Pengalaman dahulu adalah panduan dan pegangan OS sehingga sekarang. Banyak yang mengajar OS erti sebuah kehidupan. Ini semua mematangkan OS. Walaupon pahit yang banyak di lalui tetapi OS tetap bangun walupon ada ketikanya OS down dan putus asa sangat2. Tapi itulah, seperti nama blog OS nie.. Sebuah episod kehidupan suka dan duka. OS akan berkongsi segala apa yang OS rasa bersama. Biar di suatu masa nanti, OS sudah tiada lagi orang akan ingat OS dengan sesuatu yang baik bukanya dengan sesuatu yang nagatif. Tapi OS xnk semua sedih jika itu yang berlaku kepada OS.

DIA hadir tanpa di duga. OS cuba untuk kawal perasaan OS nie. Ada kalanya OS cuba untuk berbuat sombong untuk mengelakan OS terus bersama dengan dia. Tapi perasaan OS nie. Pelik la. OS xnak bagi apa2 harapan dan mengharap. Kelak ianya akan sakit dan terkena kepada OS sendiri. OS berdoa yang dia pon suka berkawan sama OS dan apa yang penting biarlah ianya iklas walaupon xsempurna.

Panjang pulak OS bebel kali ini. Mungkin lama xcoret di blog ini. Apa2 pon, entry ini OS tujukan khas untuk dia agar dia tahu sedikit sebanyak perasaan OS. Dan OS harap janganlah salah faham apa yang OS tulis nie. OS xd tujukan pada sesiapa pon. Ianya hanyalah perasaan OS yang apa OS rasakan. OK semua. senyum selalu dan OS sayang semua!




> C I N T A <

Apa yang ada pada cinta ini? Suatu perasaan, harapan dan impian.
TERUS mlangkah khadapan.. mncari ssuatu yang sume org inginkan dlm hdup ini.. sesuatu prasaan dan harapan yg mgkin akan mbuatkn diri gembira dan sedih bsamanya.. merasa diri dhargai srta dsayangi.. kpastiaan yg mgkin kadang2 sakit utk di laluinya.. TAPI itulah apa yang tlh dipilih dlm hidup ini.. jgn salahkn org lain kerana diri sndiri yg pilih utk itu.. dan Maaf adalah penamat di hjng cerita.. Terima Kasih - OS =')
- Oren Soda -

Tuesday, July 12, 2011

JULY Top Friends

JULY's Top Friends

JULAI tiba pula. Siapakah yang bakal mengisi ruang-ruang di dalam blog OS nie. Bulan ini temanya adalah Unggu. hehe.. Kali ini OS nak share la sama korang sume member2 OS yang OS salu Chat, Lepak, atau apa2 sahaja bersama mereka. Setiap bulan OS akan update. Jadi siapakah yang akan mengisi ruang2 di Blog OS nie. Dan ini adalah nama pangilan yang OS pangil mereka semua..
Jom kite lihat siapa mereka :)


>> Lan <<
- Macam abang sendiri sudah -



>> Embun <<
- Baik dan selalu berkongsi masalah oren samanya -



>> Syuk <<
- Suka ketawa kejenya -



>> Wan <<
- Seorang kawan yang baik dan sopan bahasanya
-


>> Leng <<
- Selalu melayan kerenah dan ngomel oren yang kuat berangan -


>> Khai <<
- Seorang abang yang baik -



>> Fatt <<
- Kawan yang baik di Facebook -



SEMUA adalah terbaik bagi OS.. SEMUA adalah teman OS.. SEMUA adalah OS sayang.. SEMUA teman-teman OS suka berkawan..
"Good Friend Are Forever"
Oren Soda C:



- Oren Soda -

Sunday, July 10, 2011

Coming Soon!

NANTIKAN
" JULY's TOP FRIENDs "
OREN SODA DI BLOG OS INI.

Wajah siapakah yang bakal mengisi
ruang di Blog OS ini.
Akan datang :)



- Oren Soda -

Friday, July 8, 2011

Al-Fatihah

Perginya seorang sahabat



Tanggal 8 Julai 2011, OS di kejutkan dengan satu berita yang amat2 menyedihakan OS malahan semua orang. Perginya seorang teman baik OS iaitu Allahyarham Firdaus Bin Mat Isa.

Petang itu, OS di beritahu oleh wan dan agak terkejut apabila mendengarnya. Siapalah kita nak melawan takdir yang telah di tetapkan oleh yang Maha berkuasa itu.

OS sempat pergi melawat bersama dengan lan semasa majlis pengbumian di jalankan malam itu selepas solat isyak di Masjid Tangga Batu. Suasana pilu menyelubungi kawasan masjid dan tanah perkuburan malam itu. OS sempat untuk menatap wajah terakhirnya sebelum jenazah di semadikan. Firdaus sangat2 baik dengan OS dan juga kawan2 yang lain. Banyak juga kenangan OS bersama dengan dia. Sebab OS selalu juga keluar lepak2 sama dia. Betul2 rasa kehilangan seorang sahabat. Kami ke KL bersama naik kereta berdua. Sangat2 seronok masa tu keluar sama dia.

Terlalu banyak kenangan bersama denganya di KL dan Melaka. Daus, kenapa ko pergi terlalu cepat? ye.. Allah lebih sayang kan awak. Kami semua redha sahaja dengan ketentuanNya.

Daus selalu ngadu kat FB dia sakit, demam.. dan OS selalu juga balas status2 dia, IM sama dia. Seperti biasa sahaja la perbualan kami. OS terkilan sedikit xdapat jumpa dia semasa dia ada.

OS tahu dia sakit, tapi xjangka seteruk ini. OS redha dengan semua ini. Tersentuh hati OS melihat Ibu kepada Daus, sangat2 nampak tidak boleh terima pemergiaan anaknya. OS faham perasaan itu. Inilak kawan2.

OS di sini mahu kongsi sedikit kenangan OS bersama dengan Dia dan kawan2 lain. Sebagai tanda penghargaan dan takziah OS kepada keluarga Daus dan semua. OS mohon sama2 kita sedekahkan surah Al-Fatihah kepada Allahyarham Firdaus Bin Mat Isa. Semoga di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman. Amin.



Kenangan bersama di KLCC crismas 2010



Al-Fatihah
Allahyarham Firdaus Bin Mat Isa

Malam OS yang sangat2 sedih. OS nie xboleh kalau bab2 mcm nie. Pasti sedih n teringat2 semua kenangan. Di tambah pula orang yang kita rapat dan berkawan bersama. Sekian daripada OS.
ASLM. :'(


- Oren Soda -




Kenyataan OS

PERHATIAN!


Oren Soda hanya ada 2 sahaja laman sosial Facebook iaitu Facebook: Oren Soda dan Fan Page: Oren Soda Official.
dan di dalam Facebook OS itu, OS telah private kan semua benda di dalamnya seperti wall, picture dan friends kepada semua orang. Bukan di private kan untuk sesetengah orang tetapi SEMUA orang. Dan hanya terdapat satu gambar OS sahaja iaitu di dalam album 'Orange'. Itu adalah OS yang original.

So, OS harap tiada mana-mana pihak yang buat kenyataan OS private kan Facebook OS pada sesetengah pihak sahaja. TIDAK jawapanya. OS private kan kepada semua. Bagi masa untuk OS tenangkan fikiran dan slow cikit terhadap Facebook nie. Facebook nie terlalu banyak kenangan bersama kawan-kawan OS. OS harap jangan la ada apa2 tanggapan pada OS eh.

Satu perkara yang terjadi pada OS tentang Facebook nie, Facebook OS ada prblm cikit. Kalau anda antr IM, inbox atau apa2 notification kadang2 OS xterima dan xperasan. Jadi OS minx maaf kalau OS xblas atau xperasan apa yang anda hantar. MAAF. Siapa nak ADD OS pon xboleh lagi da. So, poke or inbox la OS ok. OS akan bagi respond.

MAAFkan OS kalau FB oren nie membuatkan anda semua tertanya2. FB OSalami prblm. OS xtau nk wat apa lagi. OS MINTAK MAAF SEMUA.

OS lakukan semua ini bukan sebab apa2. Itu adalah kehendak OS sendiri. Dan OS tetap ada dalam Facebook nie ok. Kite semua tetap kawan ok. Ok terima kasih :)



- Oren Soda -


Wednesday, July 6, 2011

Sorry

I M S O R R Y




See You Again :')

- Oren Soda -

Tuesday, July 5, 2011

Sterss



Errmm..
OS xtau kenapa semakin hari semakin macam-macam OS fikirkan!
Apa OS nie. Kenapa nie.
OS pon xtau kenapa.

Mood rasa macam nak g masuk club n menari sepuas-puas hati.

Buka lagu kuat dan dengar!
xnak fikir apa2 sekarang!


Tak lama lagi OS nak konvo da. Seumur hidup nie dapat konvo.

Harap OS dapat la merasa seperti orang lain rasakan.

Sebelum nie lihat jek seronok kawan2 konvo dan dapat keputusan yang baik.


AARRrrrrhhhh..
tension kadang2 dengan masalah lain yang OS hadapi.

Tapi tetap dengan senyuman OS xmahu tunujkan.

Blog ini sahaja la tempat OS luahkan perasaan OS setelah FB OS quite sebentar.


Biarlah orang xkenal siapa kita.
Bukan masanya sekarang untuk publishkan diri lagi.

Masa untuk relax n sepikan diri.
Mungkin bulan puasa nanti OS kembali meriahkan FB nie.


Ok. apa pon terus senyum ok! :')