BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome

Tuesday, June 28, 2011

Terima Kasih


Kesedihan dalam kegembir
aan (3 jam)




Terlebih dahulu OS nak ucapkan berbanyak2 terima kasih kepada seseorang nie kerana telah membuatkan sedikit episod kehidupan OS gembira di petang itu. Thank to M! Petang itu underplane OS kuar sama dia. Tiba2 dia call, then OS pon ajak la nak jumpa dia secara tidak di rancang. Dan bila setuju kami pon berjumpa di Pavilion.



OS sampai dan menunggu dia dalam 10 minit sebelum dia pon sampai. 1st time jumpa sama dia. OS dan dia hanyalah kawan baik sahaja. Dia sangat2 baik. OS beruntung mempunyai kawan seperti dia. Kami pon jalan2 di dalam Pavilion. Dan dia ajak OS makan. Dia ajak OS makan di restorn yang dia salu makan dan dia suka. Iaitu di Madam Kwan's. Nie 1st time OS makan kat sinie biasanya lalu jek depan restorn nie.



Sangat2 cantik restorn nie. Da macam orang bercinta lak rasanya di dalam nie. haha! OS order nie Nasi Bojari! Itu pon dia yang syorkan pada OS supaya mencuba. OS pon try la. Ternyata sangat2 sedap! hehe.. OS makan cikit jek. Tak habis pon. Tiada selera sangat time 2. Tapi memang best!..



Lepas da puas mencekik di Madam Kwan's kami jalan2 sekitar Bukit Bintang pulak! Seronok sangat petang 2. Tapi sayang, kami hanya berjumpa hanya dalam beberapa jam sahaja. Sebelum pulang dia bagi OS hadia nie!






Hehe.. Terkejut OS. Ingatkan dia beli untuk dia. Tapi masa nak balik 2 dia cakap ini untuk OS! hehe. TERIMA KASIH awak! Sedap sangat2 biskut nie.. hehe.. Balik2 jek rumah OS makan bersama dengan Mikey dan Wan dalam bilik sambil berborak2 sama2..

INI merupakan sedikit pengalaman indah hidup OS dapat rasa. Bersyukur sangat ada kawan macam dia. Terima kasih banyak awak! OS hargai apa yang awak bagi OS nie. OS berharap dapat keluar sama2 awak lagi nanti. Apa2 pon, OS nak kata.. lebih baik kite berkawan dariapada kite bercouple dengan seseorang itu. Sebab kalau bercouple, myb suatu hari kite akan membenci dirinya nanti dan jika kite berkawan sampai bila2 kite stil boleh jumpa dan bergurau2 bersama. Pendapat OS sahaja nie. Thank baca entry OS kali ini. bye2 :)







-Oren Soda-


2 comments:

quesyuqk said...

Happy tgk awk happy !! Keep it up yaa OS ..

Oren Soda said...

QUE: awak nie kenapa eh? mana awak hilang? ermm terima kasih. kegembiraan yang sementara sahaja awak...