BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome

Tuesday, June 21, 2011

JAM 3 pagi




JAM menunjukan pukul 3 pagi..

Tapi mata OS xmengantok lagi. Macam2 bermain di kotak minda OS ini. Dan dengan tidak mengajanya terbuka la Facebook semua ExCouple OS pulak malam ini. Usha2 status mereka, pic mereka, apa yang terbaru dan apa2 sahaja la..

OS pon xtau kenapa tiba2 OS macam nie malam nie. Apa yang OS cari sebenarnya ini? OS pon xtau. Tapi apa yang penting OS mahukan apa yang semua orang mahukan dalam hidup ini..

Sambil menilis entry ini di tengah2 pagi ini OS mendengar lagu dari 2PM! OS minat sangat lagunya. Giler sangat2 24 jam nak buka n dengar la..

Bila buka Facebook semua orang tadi. Terkenang juga semua kisah2 bersama dahulu. Pahit manis semua ada. OS xpenah salahkan sesiapa. OS yang salah kerana OS xdapat menjadi seorang couple yang baik pada semua. Bagi OS biar xsempurna asalkan ikhlas..

Inilah kehidupan 'Dunia' ini. Kite yang pilih dan kene la terima seadanya. Dan jangan sesekali salahkan orang lain kalau berlaku sesuatu yang terjadi pada diri sendiri kerana diri sendiri yang memilih untuk ini! OS pegang kata2 itu..

Dan paling OS sayang pada Excouple OS dahulu, 6 bulan kami bersama dan sangat2 seronok bersama dengan dia. Semua ada kisahnya gembira, suka, duka, senang dan sakit.

Now life dia pon da ok dengan seseorang yang baru dan lebih baik daripada OS. OS xtau kenapa bila bercouple OS akan jadi buta. Semua OS xnampak dan apa yang OS nampak hanyalah cinta dia. Itupon kalau cintanya Ikhlas kepada OS.

Apa2 pon OS redha dengan apa yang terjadi. Kadang2 OS nak jadi seorang yang sombong dan seorang yang xmempunyai perasaan boleh x? Agak berat juga itu nak jadi sebegitu.

Hidup misti di teruskan. Minggu ini juga sangat2 berat dugaan OS untuk OS terimanya. OS berharap pada seseorang dan akhirnya tiada apa. Macam OS kata dulu OS tewas dalam permainan 'G A M E' ini lagi. Xpela. OS terima.

Di tambah pula kazen OS kemalangan dan mengal dunia sabtu lepas. Sangat2 sedih dan kesian pada keluarga Mak Cik OS. sedih snagt2. Melihat muka anak2 dia yang masih kecil terbayang dan terlintas di fikiran OS..

Bagaimana jika OS di tempat mereka. Pasti ketika itu OS masih kecil dan tidak mengerti apa itu pemergian seorang ibu utuk selama-lamanya di dunia ini. Dan tika dewasa kelaklah barulah faham dan merasanya..

Kita sebagai manusia kene la terima apa yang telah tersurat oleh takdir Tuhan dan menerimanya dengan redha. OS tetap bangun teruskan hidup walaupon tengah down sangat2..

Semua ini dugaan bagi OS dan ada hikmah di sebalik semua ini. OS percaya suatu hari akan ada sinar bahagia dan kegembiraan untuk OS suatu hari nanti. Insyallah! :)



0 comments: