BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome

Monday, June 20, 2011

Bukit Broga!







Hello semua.. Seminggu OS kat KL. Bercuti dan tenangkan fikiran katanya. Jadi banyaklah aktivit2 yang OS lakukan bersama rakan2 di KL. Antaranya nie lah mendaki Bukit Broga!

1st time OS pergi sane. Sebelum pergi itu, OS adalah tanye kawan2 OS macam mana suasana dan gambaran Bukit Broga tu. Ye kata ia satu tempat yang menarik dan cantik.






Dan bila tiba masanya OS pergi sememangnya sangat2 cantik dan seronok sangat2. Di tambah pula malam itu OS terima satu dugaan yang sangat2 berat untuk di terima. OS cuba selindungkanya dari sesiapa tapi OS gagal.

OS hanya fikir nak hapy2 saja di Bukit Broga tu. Siapa join? ramai sampai 2 biji kete posona VS viva! hehe..





Ahli2 expidisi adalah terdiri daripada Oren Soda, Wan, Mikey, Andy, Danief, Meyl dan Cha. Kami bertolak seawal jam 4 pagi dan pulang pada jam 10 pagil.

Perkara pertama yang terlintas di dalam fikiran OS apabila sampai adalah kenapa gelap saja!? hehe. Tapi bila da masuk meriah giler ramai sangat2 dalam 2. Seronok sangat2. Lupa semua masalah OS.





Kami mendaki dengan penuh semangat waja! sampailah di puncak. Melihat matahari muncul dan keindahan alam ciptaan Tuhan yang indah sekali.

Selepas mendaki kami turun dan bersarapan pagi di Kampung Baru bersama2! sangat2 seronok time 2. Apabila sampai di rumah semua kepenatan dan nampak letih. Kami berehat sebelum menyambung aktivi petang iaitu shoping2 di Time Squre! hehe.. bergitulah pengalaman OS kali ini :)






SELAMAT tinggal Bukit broga! Suatau hari nanti OS akan jejakan kaki kat sane lagi! nak g lagi. TAPI nak g dengan seseorang yang OS anggap dia special pula! hehe :) siapakah eh.. lama lagi kot.. bye2 :)

1 comments:

aliah salim said...

bkt broga 2 kt ne ek u ?